IT tugi
IT-tugi tagab igapäevase tõhusa töö
Pakume partneritele laia valikut kasutajatoe plaanidest, mille detailsus ja paindlikkus kohandatakse vastavalt organisatsioonile. Kasutajatugi sisaldab vajadusel ka töökohtade haldamise teenust alates tehnoloogia hankimisest töötajate koolitamiseni. Suurte ning eriti tundlikke andmeid töötlevate organisatsioonide jaoks pakume eripakette, kus on täidetud rahvusvahelistele nõuetele vastavad kõrgeima taseme turvanõuded.
section-16d8580
Mis on meie IT toe põhilised ülesanded?
Tavapäraselt pakume kolme kategooria kasutajatoe plaane, millest esimene sisaldab tavapäraseid protseduure organisatsiooni IT-süsteemide toimimiseks ning kasutajate nõustamiseks. Teise kategooria puhul jälgime täiendavalt organisatsiooni erikasutuses oleva kuni viie rakenduse toimepidevust ning teostame regulaarseid nõustamisi. Kolmanda kategooria puhul haldame ja hooldame kogu äritarkvara, teostame regulaarseid nõustamisi ning tagame aruanded kõigi süsteemide töö osas.
Juhul kui partneri IT-süsteemid või eeskirjad seda nõuavad, on meie spetsialistid valmis perioodiliselt koha peal töötama vastutades igapäevase toimepidevuse eest.
Kaugabi teenuse eesmärk on lahendada partnerite IT-küsimused võimalikult kiiresti. Kaugtuge on võimalik kasutada tööjaamade, mobiilsete seadmete, peamiste rakenduste ja võrkude IT-probleemide uurimiseks ja lahendamiseks. Samuti sobib kaugtugi uute programmide ning värskenduste paigaldamiseks.